Середа, 18.10.2017, 03:03
Вітаю Вас, Гість
 
Дошкільний навчальний заклад у 2016/2017 навчальному році  здійснює навчально-виховний процес відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, вимог Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку дітей від 3 до 7 років із затримкою психічного розвитку «Віконечко».

 

Планування роботи в дошкільному закладі  здійснюється  на підставі вимог:

  • листа МОН України  № 1/9-455 від 03.07.09 року «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;
  •  листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 № 1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»;
  • наказу МОН України № 446 від 20.04.2015 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;
  • листа МОН України  від 16.06.2016 № 1/9-315 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»;
  • листа МОН № 1/9-396 від 25.07.2016 р.                  "Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах";
  • листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»;
  • листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»;  
  • листа МОН України від 20.10.2016 № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»;
  • санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234

 

Структура навчального процесу:

      Навчальний день поділяється на три блоки:

Ранковий навчальний блок - тривалість з 7.30 до 9.00 годин - до нього входять:

       - спільна діяльність вихователя з дітьми;

       - самостійна діяльність дітей.

Розвивальний блок - тривалість з 9.00 до 11.00 годин - представляє со­бою організоване навчання у формі занять.
Вечірній блок - тривалість з 15.00 до 18.00 годин - включає:

     гурткову роботу;

      - розваги, самостійну художню діяльність дітей; 

      - самостійну ігрову діяльність дітей.

У навчально-виховному процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: 
- спеціально-організована навчальна діяльність - заняття, ігри, праця, гурткова робота;
- самостійна: художня діяльність, театралізована, продуктивна праця, гра, спілкування.
 
Сучасні підходи щодо організації різних форм навчання:

колективні та індивідуальні;
* різноманитні типи занять, фронтальні (зі всімєю групою дтей) групові (до 15 дітей), індивідцально підгрупові,    індивідуальні 1-4 дитини)
* види занять: комплексні, тематичні, комбіновані, домінантні, інтегровані;
* тривалість спеціально організованої навчальної діяльності (заняття) для дітей третього року життя-до 10-15 хвилин, для дітей четвертого та пятого років життя - від 20 до 25 хвилин, а для шостого року життя від  25 до 30 хвилин.