Четвер, 14.12.2017, 16:10
Вітаю Вас, Гість
 
Дошкільний навчальний заклад у 2017/2018 навчальному році  здійснює навчально-виховний процес відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, вимог Базового компонента дошкільної освіти, комплексної освітньої програми "Дитина в дошкільні роки", програми розвитку дітей від 3 до 7 років із затримкою психічного розвитку «Віконечко» та програми розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років "Оберіг".

 

Планування роботи в дошкільному закладі  здійснюється  на підставі вимог:

  • листа МОН України  № 1/9-455 від 03.07.09 року «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;
  •  листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 № 1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»;
  • наказу МОН України № 446 від 20.04.2015 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»;
  • листа МОН України  від 16.06.2016 № 1/9-315 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»;
  • листа МОН № 1/9-396 від 25.07.2016 р.                  "Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах";
  • листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»;
  • листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»;  
  • листа МОН України від 20.10.2016 № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»;
  • санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234

 

Структура навчального процесу:

      Навчальний день поділяється на три блоки:

Ранковий навчальний блок - тривалість з 7.30 до 9.00 годин - до нього входять:

       - спільна діяльність вихователя з дітьми;

       - самостійна діяльність дітей.

Розвивальний блок - тривалість з 9.00 до 11.00 годин - представляє со­бою організоване навчання у формі занять.
Вечірній блок - тривалість з 15.00 до 18.00 годин - включає:

     гурткову роботу;

      - розваги, самостійну художню діяльність дітей; 

      - самостійну ігрову діяльність дітей.

У навчально-виховному процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: 
- спеціально-організована навчальна діяльність - заняття, ігри, праця, гурткова робота;
- самостійна: художня діяльність, театралізована, продуктивна праця, гра, спілкування.
 
Сучасні підходи щодо організації різних форм навчання:

колективні та індивідуальні;
* різноманитні типи занять, фронтальні (зі всімєю групою дтей) групові (до 15 дітей), індивідцально підгрупові,    індивідуальні 1-4 дитини)
* види занять: комплексні, тематичні, комбіновані, домінантні, інтегровані;
* тривалість спеціально організованої навчальної діяльності (заняття) для дітей третього року життя-до 10-15 хвилин, для дітей четвертого та пятого років життя - від 20 до 25 хвилин, а для шостого року життя від  25 до 30 хвилин.