ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
1. НАСТАНОВЧА . Про завдання діяльності педагогічного колективу на 2016-2017 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Форма узагальнення |
Відповідальний |
Пр. |
1. |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчально-виховної роботи у дошкільному закладі у 2016-2017 н.р. |
серпень |
інформація |
завідувач |
|
2. |
Аналіз стану навчально-виховної роботи за 2015-2016 н.р. |
звіт |
завідуюча |
|
|
3. |
Аналіз виконання річного плану за 2015 -2016 н.р. |
звіт |
методист |
|
|
4. |
Підсумки проведення літньо-оздоровчого періоду за 2016 р. |
довідка |
ст. м/с завідувач |
|
|
4. |
Звіти педагогів про результати навчально-виховної роботи у вікових групах. |
звіт |
вихователі вузькі спеціалісти |
|
|
5. |
Обговорення та затвердження проекту річного плану навчально-виховної роботи на 2016-2017 н.р. |
обговорення |
методист |
|
|
6. |
Стратегія навчально-виховного процесу на 2016-2017 н.р.: режим, розклад, педагогічне навантаження, творча група, наставництво. |
обговорення |
методист |
|
|
7. |
Підготовка до нового навчального року. |
довідка |
завідувач |
|
2.ТЕМА: «Інноваційні підходи до формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників»
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Форма узагальнення |
Відповідальний |
Пр. |
1. |
Організація комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільників на засадах дитино центризму. |
листопад |
доповідь |
завідувач |
|
2. |
Стан роботи з формування мовленнєво-комунікативної компетенції дітей дошкільного віку. |
довідка
|
методист
|
|
|
3. |
Сучасні вимоги до підготовки та проведення мовленнєвих занять з дітьми раннього та дошкільного віку. |
пам’ятка
|
Крещук О.М. |
|
|
4. |
Рекомендації для вихователів щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять. |
методичні рекомендації |
Костюк Л.Б. |
|
|
5. |
Методи та прийоми підвищення мовленнєвої активності дітей в педагогічній технології психолого-педагогічного проектування. |
з досвіду роботи
|
Борисевич Н.І.
|
|
|
6. |
Сучасні підходи до організації роботи за картиною з дітьми дошкільного віку за методикою Н.Гавриш. |
з досвіду роботи |
Подольська А.М. |
|
|
7. |
Комунікативно-діяльнісний підхід до проведення мовленнєвих занять. (за КДТ К.Крутій) |
з досвіду роботи |
Павленко М.С. |
|
|
8. |
Полілог як один з ефективних методів мовленнєвої роботи з дошкільниками та інші сучасні підходи до проведення бесід з дошкільниками. (за методикою А.Богуш) |
|
з досвіду роботи |
Блонська А.В. |
|
9. |
Співпраця з батьками з питань формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників. |
з досвіду роботи |
Караванська А.М. |
|
|
10. |
Презентація дидактичних посібників з формування мовленнєво-комунікативної компетенції дітей. |
виставка - огляд |
вихователі |
|
3. ТЕМА: «Формування національної свідомості в дошкільників через залучення до джерел народного мистецтва»
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Форма узагальнення |
Відповідальний |
Пр. |
1. |
Актуальність проблеми конструктивної діяльності як засобу розвитку мислення та уяви дітей дошкільного віку. |
травень |
інформація |
психолог |
|
2. |
Стан роботи з організації та проведення конструктивно-будівельних ігор. |
довідка |
методист |
|
|
3. |
Формування перших конструктивних навичок у дітей раннього віку в процесі роботи з будівельним матеріалом. |
з досвіду роботи |
Космінська Г.І. |
|
|
4. |
Використання LEGO-конструкторів у сюжетному конструюванні. |
методичні рекомендації |
Борисевич Н.І. |
|
|
5. |
Сучасні підходи до організації конструювання в дошкільному закладі. |
банк ідей з елементами тренінгу |
Подольська А.М. |
|
|
6. |
Використання розвиваючих ігор Б.Нікітіна у роботі дітьми із ЗПР. |
з досвіду роботи |
Кривенька С.М. |
|
|
7. |
Творчий підхід до використання природного та покидькового матеріалу з метою розвитку креативності та творчої ініціативи у дошкільників. |
банк ідей |
Гаврилюк Н.Й. |
|
|
8. |
Спільна робота ДНЗ та сім’ї у підвищенні інтересу до творчої конструктивної діяльності дошкільників. |
з досвіду роботи |
Костюк А.В. |
|
|
10. |
Презентація матеріалу для проведення конструктивної діяльності з дітьми. |
|
виставка |
вихователі |
|
4. ТЕМА: «Гурткова робота як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку»
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Форма узагальнення |
Відповідальний |
Пр. |
1. |
Сутність дитячої творчості. |
травень |
доповідь |
завідувач |
|
2. |
Етапи розвитку творчої діяльності дитини, її характерні особливості та показники творчої активності. |
співдоповідь |
практичний психолог |
|
|
3. |
Стан гурткової роботи в ДНЗ. |
довідка |
методист |
|
|
4. |
Критерії аналізу проявів креативності дітей та шляхи становлення творчого начала дитини. |
пам’ятка, повідомлення |
Пилипчук А.С. |
|
|
5. |
Творчий розвиток дошкільників під час гурткової роботи:
|
з досвіду роботи |
Костюк Л.Б. Борисевич Н.І. Караванська А.М.
Балабан Н.О. інструктор з фізкультури |
|
|
6. |
Співпраця з батьками з питань розвитку творчих здібностей дошкільників. |
з досвіду роботи |
Гаврилюк Н.Й. |
|
|
7. |
«Зростають творчі малюки» |
фото звіт роботи гуртків |
вихователі |
|